Karklės Atlasas

Koncepcija | automobiliai ir viešasis transortas

Reklama

Pagrindinė automobilių jungtis su teritorija – rajoninis kelias Klaipėda – Dargužiai – Karklė (2217).

Automobilių aikštelės

Alternatyva 1 – Išsklaidytas modelis

Alternatyva 2 – Koncentruotas modelis

Viešasis transportas

Esamas viešojo transporto tinklas ir stotelių tankis pilnai atitinka esamus teritorijos lankymo poreikius.

Siūloma apjungti Kukuliškių ir Žuvėdros stoteles, naują Kukuliškių stotelę įrengiant priešais „Pasakos“ poilsio stovyklą. Tai leistų nukreipti keleivių srautus į pagrindinį asfaltuotą taką link jūros atkuriamoje Kukuliškių rekreacinėje teritorijoje. Naujas pėsčiųjų, dviratininkų takas sujungtų šią vietą su Kukuliškių kaimu ir magistraliniu Eurovelo dviračių taku.

Prioritetas

Saugi ir pėstiesiems bei dviratininkams pritaikyta kelio 2217 perėjimo infrastruktūra.

Turėtų būti taikomos greičio slopinimo priemonės kelyje 2217 dėl rekreacinio teritorijos pobūdžio bei Karklės kaimo struktūros. Rekreacinė pajūrio teritorija turėtų tapti prioritetu prieš tranzitinį automobilių eismą.

Reklama

Reklama